Cù a spinta mundiale cuntinua per pruibisce a plastica, ustoviglie in fibra di bambùL'industria hè in rapida crescita. L'ultimi dati mostranu chì a dimensione di u mercatu mundiale per e piastre di fibra di bambù core hà superatu i 98 milioni di dollari americani in u 2025 è si prevede chì crescerà à 137 milioni di dollari americani in u 2032, à un CAGR di 4,88%, ciò chì indica un aumentu cuntinuu di l'interessu per ustoviglie ecologichesettore. À u livellu regiunale, l'industria mostra un mudellu di "mercati maturi in testa è mercati emergenti in accelerazione".
L'Europa è i Stati Uniti, cù e so pulitiche stringenti, sò diventati i principali mercati di cunsumu. U regulamentu UE n. 10/2011 pruibisce esplicitamente a vendita di stoviglie chì cuntenenu additivi micca autorizati, furzendu e cumpagnie à ottene a certificazione EFSA è i testi di migrazione. A marca francese EKOBO hà migliuratu e so linee di pruduzzione in cunsequenza, è a so certificazione...scatule di pranzu in fibra di bambùsò avà dispunibili in l'80% di i supermercati biologichi in tutta l'Europa. In i Stati Uniti, l'aghjustamenti di a pulitica tariffaria stanu spinghjendu a ristrutturazione di a catena di furnimentu versu a regiunalizazione. A marca lucale Bambeco collabora cù un fabricatore vietnamita per custruisce una basa di pruduzzione in Messicu per accurtà i tempi di consegna à u mercatu nordamericanu. Intantu, a penetrazione di u mercatu in Giappone è Corea di u Sud hà righjuntu u 35%, cù u disignu lucalizatu è e certificazioni JIS/KC chì diventanu chjave per l'imprese chì entranu in u mercatu. Spinta da i sforzi di cuntrollu di l'inquinamentu plasticu, l'Asia sudorientale hà vistu un aumentu di più di u 40% annantu à l'annu precedente di l'ordini per stoviglie in fibra di bambù in a catena di supermercati malese 7-Eleven in a prima metà di u 2025.Piatti di bambùda a contea di Zhongxian, Chongqing, anu catturatu u 15% di a quota di u mercatu lucale, diventendu un novu mutore di crescita.
In u prucessu di ristrutturazione di a catena industriale, a ghjerarchia cumpetitiva trà l'imprese diventa pianu pianu più chjara. Marche internaziunali cum'èArtigianatu di bambùè EKOBO occupanu guasi a mità di a quota di mercatu di fascia alta grazia à a so tecnulugia èvantaghji di a marcaEKOBO hà collaboratu cù ristoranti stellati Michelin per lancià stoviglie persunalizate in fibra di bambù, cù un prezzu trè volte più altu chè i prudutti ordinari, ma sempre assai richiesti. Intantu, a basa di pruduzzione Asia-Pacificu, rapprisintata da u cluster industriale di a contea di Zhongxian in Chongqing, Cina, hè in rapida crescita per via di e risorse di bambù è di i vantaghji di costu. A linea di pruduzzione intelligente di a cumpagnia lucale Ruizhu pò ottene "un bambù in entrata, un set di stoviglie in uscita", cù esportazioni chì anu righjuntu 150 milioni di set in a prima metà di u 2025. I so prudutti sò entrati in i sistemi di ristorazione di e compagnie aeree di più di 30 paesi, cumpresi a Germania è a Francia.
Mentre l'industria si trova attualmente di fronte à sfide cum'è fluttuazioniprezzi di bambùè e norme stringenti di l'UE per a migrazione di formaldeide, l'innuvazione tecnologica diventa a chjave per superà queste sfide. E cumpagnie mundiali anu dumandatu cumulativamente più di 30 brevetti cunnessi, migliurendu a resistenza à l'acqua è a sicurezza di i prudutti attraversu mudificazioni di prucessu, mentre chì simultaneamente espande l'applicazioni da l'industria di a ristorazione à l'imballaggio medicale, injectendu un novu impulsu in usviluppu di l'industria.
Data di publicazione: 18 di nuvembre di u 2025







