Mentre e tendenze di cunsumu rispettose di l'ambiente guadagnanu trazione in u mondu sanu,stoviglie in fibra di bambù, grazia à e so proprietà naturalmente biodegradabili, leggere è resistenti à i colpi, guadagna rapidamente pupularità in i mercati stranieri. Ricerche recenti di l'industria indicanu chì u mercatu di stoviglie in fibra di bambù di u mo paese righjungerà i 980 milioni di dollari americani in u 2024, un aumentu di 18,5% annantu à l'annu precedente. Si prevede chì supererà i 1,2 miliardi di dollari americani in u 2025, mantenendu un tassu di crescita annuale di più di 18%, ciò chì ne face un novu puntu di crescita per l'esportazioni di stoviglie di u mo paese.
E piattaforme internaziunali di e-commerce sò diventate un attore chjave in i canali di vendita oltremare. Amazon, Etsy è eBay rapprisentanu più di u 70% di e vendite in linea oltremare, cù Amazon, chì sfrutta a so portata glubale, detenendu una quota di mercatu di u 45%. Nant'à Amazon, i servizii di tavola in fibra di bambù rientranu principalmente in a "insemi di famiglia"è"set di zitelli"categurie", cù valori medii d'ordine chì varianu da 25 $ US à 50 $ US. I cunsumatori nordamericani è europei anu u putere d'acquistu più forte, rapprisentendu rispettivamente u 52% è u 33% di u totale. Etsy, invece, si concentra nantu à i piatti in fibra di bambù fatti à misura, cù disinni chì incorporanu elementi culturali lucali, chì cumandanu premii più alti, cù alcuni articuli chì costanu più di 100 $ US. In i canali offline, i magazzini d'oltremare di Carrefour è Walmart in Europa, è ancu a marca di mobili per a casa di alta gamma IKEA, anu tutti introduttu piatti in fibra di bambù, principalmente cù sezioni dedicate à e necessità quotidiane ecologiche, per attirà clienti di fascia media è alta focalizzati nantu àcunsumu sustenibile.
L'evoluzione di a dumanda di i cunsumatori stranieri furnisce un forte impulsu percrescita di u mercatuUn'inchiesta mostra chì u 72% di i cunsumatori stranieri sceglienu stoviglie in fibra di bambù per u so rispettu di l'ambiente è di a salute.benefici di sustenibilità, mentre chì u 65% di i genitori sò in favore di a so resistenza à e cadute èpruprietà di sicurezzaA dumanda hè particularmente forte trà e famiglie in Europa è in i Stati Uniti. Tuttavia, l'espansione di u mercatu internaziunale scontra sempre sfide: u regulamentu REACH di l'UE impone esigenze rigorose nantu à i metalli pesanti è i residui chimichi in i piatti, è alcuni picculi è medi pruduttori scontranu barriere à l'esportazione per via di testi di qualità inferiore. Inoltre, i cunsumatori stranieri sò più spezializati in a comprensione di "degradabile"normi", è a mancanza di certificazione di compostabilità industriale di l'UE per certi prudutti (EN 13432) hà limitatu a so efficacia di marketing. Per superà i colli di buttiglia in i mercati stranieri, l'imprese naziunali stanu accelerendu a so adattazione à i standard internaziunali. U 30% di l'imprese esportatrici anu digià ottenutu a certificazione biologica ECOCERT di l'UE è USDA di i Stati Uniti. Inoltre, l'imprese stanu collaborendu cù i cuncettori stranieri per sviluppà à livellu regiunale.prudutti persunalizati, cum'è i mudelli cù manichi in rattan resistenti à e scottature per u mercatu di u Sudeste Asiaticu è serie minimaliste di culore solidu per u mercatu nordicu. L'esperti di l'industria indicanu chì cù u rinfurzamentu di e regulazioni ambientali d'oltremare (cum'è a pruibizione di a plastica in l'UE) è una maggiore conformità di i prudutti, e stoviglie in fibra di bambù rimpiazzeranu ulteriormente e stoviglie tradiziunali in plastica. Si prevede chì a so penetrazione in i mercati di a ristorazione, di u campeghju è di i rigali d'oltremare continuerà à cresce in i prossimi trè anni, creendu significativiputenziale d'esportazione.
Data di publicazione: 21 d'ottobre di u 2025






