Cù a crescita di a cuscenza ambientale, a dumanda d'alternative à i tradiziunali stoviglie di plastica usa e getta cuntinueghja à cresce.Stoviglie biodegradabili in PLA (acidu polilatticu), fattu da risorse rinnuvevuli cum'è u granu è l'amidu, hà recentemente guadagnatu pupularità in i ristoranti è in i piatti da asportu, diventendu un novu puntu luminosu in u mercatu di i cunsumatori verdi.
I ghjurnalisti anu visitatu parechje cumpagnie di ristoranti è anu scupertu chì e marche di catena principali anu digià cumpletatu un cambiamentu cumpletu àStoviglie in PLAU capu di a sustenibilità di Nayuki's Tea hà revelatu chì a marca hè cumpletamente passata à materiali ecologichi per cannucce, sacchetti di posate è altri materiali dapoi u 2021. A marca usa più di 30 milioni di set di stoviglie in PLA à l'annu, riducendu l'usu di plastica micca degradabile di 350 tunnellate solu in u 2021 rimpiazzendu e cannucce ecologiche. "Dopu esse passata à e stoviglie in PLA, a proporzione di recensioni pusitivi relative à "imballaggi ecologichi" in l'ordini da asportu hè aumentata à u 22%, un aumentu di 15 punti percentuali."
Da u latu di a pruduzzione, l'industria di a tavola PLA hè guidata sia da e forze pulitiche sia da e forze di u mercatu. Quest'annu, Guizhou, Pechino è altre cità anu implementatu intensamente "migliurati"restrizioni di plastica", chì richiede esplicitamente una riduzione di 30% di u cunsumu di stoviglie micca degradabili in u settore alimentariu è di l'asportu in e cità à u livellu di a prefettura o sopra à a fine di u 2025. Di fronte à pulitiche favurevuli, cumpagnie cum'è Hengxin Lifestyle anu acceleratu l'espansione di a produzzione. A so basa di produzzione di Hainan hà aghjustatu trè linee di produzzione di stoviglie in PLA, aumentendu a so capacità tutale à 26.000 tunnellate / annu, capace di pruduce circa 600-800 milioni di pezzi di stoviglie annu. A so fabbrica tailandese hà ancu cumpletatu e so prime spedizioni in aprile. Sfruttendu i vantaghji tariffari, i so prudutti sò entrati in u settore di u fast food è di e cumpagnie aeree di i Stati Uniti.mercati di stoviglie, generendu un margine di prufittu brutu superiore à u 31%.
Tuttavia, certi cunsumatori anu sempre preoccupazioni per l'esperienza di l'utente di e stoviglie in PLA. U direttore di R&S di Biomateriali di Kingfa Technology hà spiegatu: "E nostre stoviglie in PLA prodotte in massa sò resistenti à u calore finu à 120 ° C è, secondu testi di terze parti, ponu resiste à infusioni d'oliu caldu è acqua bollente. Si degradanu ancu più di u 90% in u terrenu naturale in sei mesi, decomponendosi infine in diossidu di carbonu è acqua, senza lascià residui ambientali". L'esperti di l'industria prevedenu chì, prufittendu di a maturità tecnologica è di e riduzioni di i costi, u mercatu domesticu di u PLA duveria superà 1,8 milioni di tunnellate in u 2025, chì currisponde à una dimensione di u mercatu di quasi 50 miliardi di yuan. U settore di e stoviglie rapprisenterà u 40% di questu, accelerendu a transizione di l'industria di e stoviglie usa e getta versuprudutti verdi.
Data di publicazione: 14 d'ottobre di u 2025






